Usein kysytyt kysymykset
FAQ
Tilaaminen ja käsittely
Voit tehdä ostoksesi kätevästi verkkosivustomme kautta.
Valitse haluamasi tuote kaupasta.
Valitse haluamasi vaihtoehto ja määrä, ja lisää tuote ostoskoriin.
Siirry ostoskoriin, tarkista sen sisältö ja napsauta "Kassalle".
Kirjaudu sisään tai jatka vieraana, syötä toimitusosoite ja valitse haluamasi maksutapa.
Vahvista tilaus hyväksymällä ehdot ja napsauttamalla "Maksa nyt".
Saat välittömästi sähköpostitse tilausvahvistuksen ja tilausnumeron.
Jos kohtaat ongelmia tilauksen teon aikana, ota meihin rohkeasti yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse – autamme mielellämme!
Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi)
Tarkistamme mielellämme tilauksesi käsittelyn tämänhetkisen tilanteen ja kerromme, onko muutosten tekeminen vielä mahdollista.
Tilaukset valmistellaan ja lähetetään yleensä 4-7 arkipäivän kuluessa.
Erityisaikoina – kuten juhlapyhien tai suurten kampanjoiden aikana – käsittelyaika saattaa olla hieman pidempi.
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse siihen osoitteeseen, jonka annoit kassalla.
Jos et ole saanut sähköpostia 24 tunnin kuluessa – etkä löydä sitä roskapostista tai muista kansioista – ota yhteyttä asiakaspalveluumme
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi).
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi)
Tarkistamme mielellämme tilauksesi käsittelyn tämänhetkisen tilanteen ja kerromme, onko peruutus vielä mahdollinen.
Jokaisen loppuunmyydyn tuotteen sivulla löydät "Ilmoita minulle, kun saatavilla" -painikkeen.
Napsauta sitä ja syötä sähköpostiosoitteesi.
Heti kun tuote on jälleen varastossa, saat automaattisesti sähköpostiviestin, joka ilmoittaa, että voit tehdä tilauksen.
Näin et missaa tuotteen paluuta!
Lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit kassalla — heti tilausvahvistuksen jälkeen ja ennen tilauksen lähettämistä.
Maksutavat
Nutridomella voit valita haluamasi maksutavan.
Hyväksymme seuraavat vaihtoehdot: luottokortti (Visa, Mastercard tai American Express), Apple Pay, Google Pay, PayPal.
Lisätietoja saat käytettävissä olevista maksutavoista napsauttamalla tästä: Maksutavat.
Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi).
Tarkistamme mielellämme tilauksesi käsittelyn tämänhetkisen tilanteen ja kerromme, onko maksutavan muuttaminen vielä mahdollista.
Ota meihin yhteyttä asiakaspalvelusähköpostimme kautta: contact@nutridome.fi
Autamme mielellämme, jotta tilauksesi saadaan onnistuneesti suoritettua.
Alennuskoodi
Tilausyhteenvetossa, juuri ennen maksutavan valintaa, löydät kentän "Alennuskoodi".
Syötä koodisi sinne ja napsauta "Käytä" - alennus vähennetään automaattisesti loppusummasta.
Jos alennuskoodisi ei toimi, tarkista ensin, täytätkö kaikki alennuksen ehdot - esimerkiksi vähimmäistilausarvon tai sen, ettei koodia voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Varmista myös, että koodi on syötetty oikein - kiinnitä huomiota isoihin ja pieniin kirjaimiin sekä ylimääräisiin välilyönteihin.
Jos alennusta ei edelleenkään sovelleta, ota meihin yhteyttä - autamme mielellämme!
Alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai erikoistarjouksiin.
Toimitus
Tilauksesi toimitetaan kätevästi kuriiripalvelun kautta. Teemme yhteistyötä luotettavien kuljetuskumppaneiden kanssa varmistaaksemme, että tilauksesi saapuu sinulle nopeasti ja turvallisesti.
Suomen verkkosivusto ei tarjoa suoraa kansainvälistä toimitusta.
Jos kuitenkin haluat tehdä tilauksen toimitettavaksi toiseen maahan, käy kyseisen maan kieliversiossa verkkokaupassamme.
Voit löytää tuetut maat kotisivun alareunasta, sivuston alatunnisteesta.
Jos tarvitset toimitusosoitteen muutosta, voit käyttää kuriiripalvelun osoitteen uudelleenohjaus -vaihtoehtoa.
Ota suoraan yhteyttä toimituspalveluun, anna seurantakoodisi ja ilmoita heille uusi toimitusosoite.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
(Puh. +358 93 158 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi)
Tarkistamme mielellämme, mikä mahdollisesti meni pieleen, ja autamme sinua eteenpäin.
Useimmissa tapauksissa toimitusautonkuljettajat ottavat vastaanottajiin yhteyttä puhelimitse ennen paketin toimittamista. Emme kuitenkaan voi taata tätä, sillä kuriirilla ei ole velvollisuutta tehdä niin.
Kyllä, toimitus on ilmainen tilauksille, joiden arvo on yli €49.
Palautukset ja valitukset
Hyväksymme valitukset kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen contact@nutridome.fi tai valituslomakkeen kautta (lomake saatavilla täällä: Palautuslomake).
Lähetä täytetty lomake yhdessä tuotteen kanssa seuraavaan osoitteeseen:
NUTRIDOME
ul. Gazowa 8
26-600 Radom, Poland
Valitusta tehdessäsi ilmoita tilausnumerosi tai muut tunnistetiedot,
ja liitä mukaan valokuvia tai lyhyt video, joka näyttää tuotteen vian.
Käsittelemme valitukset enintään 14 arkipäivän kuluessa. Pyrimme kuitenkin aina vastaamaan ja hoitamaan prosessin mahdollisimman nopeasti.
Jos toimituksesi vahingoittui kuljetuksen aikana, tee vahinkoilmoitus toimitusautonkuljettajan läsnä ollessa.
Tämä ilmoitus toimii perustana valituksen käsittelylle verkkokauppamme kautta.
Voit tehdä valituksen 7 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi).
Voit palauttaa ostoksesi ja peruuttaa sopimuksen 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, kun vastaanotat toimituksen
Voit löytää tiedot palautusprosessista ja palautusosoitteen verkkosivustomme "Palautukset ja valitukset" -osiosta.
Palautuslomake on saatavilla verkkosivustollamme osoitteessa Palautuslomake.
Lataa se, täytä lomake ja liitä se palautettavan lähetyksen mukaan.
NUTRIDOME
ul. Gazowa 8
26-600 Radom, Poland
Palautuslomakkeen liittäminen riittää.
Voit myös liittää ostotodistuksen (esim. lasku tai tilausvahvistus), mutta se ei ole pakollista.
Kyllä, voit palauttaa avatun tai käytetyn tuotteen.
Huomaa kuitenkin, että kuluttaja on vastuussa tuotteen arvon alenemisesta, jos tuotetta on käytetty enemmän kuin sen kunnon, ominaisuuksien ja toimivuuden tarkastamiseen on tarpeen.
Valitettavasti palautuksia ei tällä hetkellä voi lähettää käteismaksulla.
Asiakas vastaa palautuskuluista.
Voit ottaa yhteyttä valituspalveluumme
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi)
Asiakastili
Napsauta verkkosivuston oikeassa yläkulmassa olevaa henkilökuvaketta, syötä sähköpostiosoitteesi ja avaa sitten sähköpostisi vastaanottaaksesi kuusinumeroisen vahvistuskoodin.
Syötä tämä koodi kenttään "Anna koodi" — tästä lähtien voit vahvistaa jokaisen kirjautumisen yksinkertaisesti sähköpostiisi lähetetyllä koodilla.
Kirjaudut asiakastilillesi käyttämällä kuusinumeroista vahvistuskoodia, joka lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.
Kirjautumiseen ei tarvita salasanaa.
Kirjauduttuasi asiakastilillesi, napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa profiilikuvaa ja valitse avautuvasta valikosta "Profiili".
Profiilisivulla on kentät, joihin voit muokata osoitetta, puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta.
Tee haluamasi muutokset ja napsauta "Tallenna" — päivitys astuu voimaan heti.
Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme
(Puh. +358 93 1581 976 tai sähköpostitse: contact@nutridome.fi).